گم‍‌شده

گم‍‌شده -متحیّر سابق- یا هادی المضلین؛ اهدنا الصراط المستقیم
یادداشت‌های پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها

اسماعیــــــــــــــــــــل

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ق.ظ

معرفت درّ گرانیست به هر کس ندهند ...
و بیچاره از من پرادعا ...

دارم روز به روز دلبسته‌ترش و مبهوت‌ترش می‌شوم ... افسوس که چقدر دیر کشفش کردم ... افسوس ...

  • علیرضا مــ
  • قربان معرفتتون که به من کمک کردین
    کدی که فرمودید رو اضافه کردم و مشکل حل شد.
    بازم ممنون.
    همیشه موفق باشید دوست عزیز.
    پاسخ:
    سلامت باشی عزیز. مشکلی بود، باز هم در خدمتم
  • میلاد امیری
  • چند وقتی بود دنبال غیر فعال کردن نظرات خصوصی بودم. ممنون. حتی از بیان خواستم یه فکری بکنه . اتفاقی نظرت رو در قسمت help بیان دیدم: جونمو راحت کردی مرسییییییییییی
    http://goo.gl/6DqL5J
    پاسخ:
    سلامت باشی عزیز .
    مشکلی بود باز هم در خدمتم.
    با بلاگ بیان کارهایی کردم که انصافا با هیچ سرویس وبلاگی دیگه ای نمیشد!
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود یاری نمائید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    حرکتتان قابل تحسین است، اما فعلا قصد اضافه کردم پیوند جدید به وبلاگ را ندارم.
  • سید اسماعیل
  • منو میگی؟
    خواهش میکنم. دیگه معرفت با خون ما عجین شده دیگه.
    ولی زیاد مبهوتم نشو ممکنه برقی بزنه و محوت کنه ها :)
    پاسخ:
    نه بابا.  تو که خیلی وقته کشف شدی!
    این یه اسماعیل دیگست که تازه کشفش کرده بودم!
  • محمد عباسی
  • وای سید انگلیسی چی شدهناذاحت شدی شکلک ناراحتی فرستادی
    پاسخ:
    سلام
    شکلک خنده بود عزیز

    ارسال دیدگاه‌

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی